Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2013

Μαζική συγκέντρωση διαμαρτυρίας των Μουσικών σχολείων της Βόρειας Ελλάδας





Συγκέντρωση διαμαρτυρίας και πορεία στους δρόμους της Θεσσαλονίκης έκαναν εκατοντάδες μαθητές από τα μουσικά σχολεία της Βόρειας Ελλάδας μαζί με τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς τους.

Συμ­με­τεί­χαν το μου­σι­κό και το καλ­λι­τε­χνι­κό σχο­λείο της Θεσ­σα­λο­νί­κης, καθώς και τα μου­σι­κά σχο­λεία της Πιε­ρί­ας, Βόλου, Βέ­ροιας, Ξάν­θης, Κα­βά­λας, Κο­μο­τη­νής, Τρι­κά­λων και Ιω­αν­νί­νων. Την κι­νη­το­ποί­η­ση κά­λυ­ψαν και οι 5 ΕΛΜΕ του νομού Θεσσ­σα­λο­νί­κης.

Οι συ­γκε­ντρω­μέ­νοι διεκ­δι­κού­σαν:
1. Άμεση επί­λυ­ση της κά­λυ­ψης των κενών θέ­σε­ων των μα­θη­μά­των.
2. Μό­νι­μη επί­λυ­ση της με­τα­φο­ράς των μα­θη­τών με τρο­πο­ποί­η­ση της Κ.Υ.Α.
3. Μό­νι­μη επί­λυ­ση της σί­τι­σης των μα­θη­τών
4. Μό­νι­μη κα­θιέ­ρω­ση ύλης μου­σι­κών & καλ­λι­τε­χνι­κών μα­θη­μά­των και ανα­γνώ­ρι­ση από την Πο­λι­τεία των 6 ετών φοί­τη­σης στα Σχο­λεία αυτά.
καθώς και δη­μό­σια δω­ρε­άν παι­δεία για όλους. Κι­νη­το­ποι­ή­σεις έγι­ναν ταυ­τό­χρο­να στην Αθήνα και στο Ηρά­κλειο της Κρή­της.

Σύμ­φω­να με την Πα­νελ­λή­νια Ένωση Γο­νέ­ων Μου­σι­κών και  Καλ­λι­τε­χνι­κών  Σχο­λεί­ων από την αρχή της σχο­λι­κής χρο­νιάς πάνω από δέκα χι­λιά­δες δι­δα­κτι­κές ώρες χά­νο­νται κάθε βδο­μά­δα στα 42 μου­σι­κά και καλ­λι­τε­χνι­κά σχο­λεία της χώρας. Ενώ το υπουρ­γείο Παι­δεί­ας ανα­γνω­ρί­ζει το πρό­βλη­μα εντού­τοις προ­χώ­ρη­σε στην πρό­σλη­ψη ωρο­μί­σθιων εκ­παι­δευ­τι­κών μόλις στις 8 Ια­νουα­ρί­ου και ενώ είχε ήδη εκ­πνεύ­σει το πρώτο τρί­μη­νο της σχο­λι­κής χρο­νιάς. Επι­πλέ­ον οι προ­σλη­φθέ­ντες ωρο­μί­σθιοι εκ­παι­δευ­τι­κοί σε καμ­μιά πε­ρί­πτω­ση δεν επαρ­κούν για την κά­λυ­ψη των κενών δι­δα­κτι­κών ωρών. Για πα­ρά­δειγ­μα στο μου­σι­κό σχο­λείο Βαρ­θο­λο­μιού στην Ηλεία για 200 κενές ώρες δι­δα­σκα­λί­ας μου­σι­κών μα­θη­μά­των την εβδο­μά­δα, το υπουρ­γείο Παι­δεί­ας ενέ­κρι­νε την πρό­σλη­ψη ωρο­μί­σθιων εκ­παι­δευ­τι­κών που αντι­στοι­χούν σε κά­λυ­ψη 9 ωρών και στο μου­σι­κό σχο­λείο Κο­μο­τη­νής για 300 κενές ώρες δι­δα­σκα­λί­ας την εβδο­μά­δα, το υπουρ­γείο Παι­δεί­ας ενέ­κρι­νε πρό­σλη­ψη ωρο­μι­σθί­ων που αντι­στοι­χούν σε κά­λυ­ψη 12 ωρών.
Ει­δι­κά το μου­σι­κό σχο­λείο της Βέ­ροιας δεν έχει χώρο στέ­γα­σης και δεν υπάρ­χει σί­τι­ση των μα­θη­τών.
Στην κι­νη­το­ποί­η­ση συμ­με­τεί­χαν οι βου­λευ­τές του ΣΥ­ΡΙ­ΖΑ Αμα­να­τί­δης Γιάν­νης, Χα­ρα­λα­μπί­δου Δέ­σποι­να και Ιω­άν­να Γαϊ­τά­νη. Από το ΚΚΕ συμ­με­τεί­χε η βου­λευ­τής Ελένη Γε­ρα­σι­μί­δου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Συνολικές προβολές σελίδας